Agenda Algemene Ledenvergadering en vrijwilligersavond – 27 september 2019 en TV Westzaan

Op vrijdagavond 27 september vind de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. Bijgevoegd vinden jullie de officiële uitnodiging met agenda voor deze avond en tevens de jaarverslagen. Let op, tijdens de vergadering zullen wij geen geprinte versies van de agenda en de jaarverslagen beschikbaar hebben. Deze dien je zelf uit te printen of digitaal mee te nemen.

Pubquiz!

Zoals vorige week aangegeven is er dit jaar een stukje entertainment toegevoegd aan de vergadering. In de pauze van de vergadering zal het bestuur voor het eerst een pubquiz organiseren! Uiteraard wordt de korfbalkennis getest, maar ook zeker de algemene kennis. Er zijn uiteraard prijzen te winnen!

De Algemene Ledenvergadering start om 20:00 uur in De Kemphaan.

Reminder Vrijwilligersavond.

Vrijdag 27 september, voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering nodigt het bestuur alle vrijwilligers van Roda uit voor de vrijwilligersavond! Heb jij je afgelopen jaar ingezet voor de vereniging (trainers, coaches, commissieleden, werkploegen en iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen), dan ben je vanaf 18:00 uur van harte welkom in de Kemphaan voor een hapje en een drankje! Ivm het bestellen van het eten horen we graag uiterlijk maandag 23 september of je aanwezig bent. Dat kan door een mail te sturen naar Bestuur@wkvroda.nl of meldt je persoonlijk aan bij een van de bestuursleden.

TV Westzaan heeft nieuwe kunstgras banen

Tennisvereniging Westzaan heeft zaterdag de nieuwe kunstgras banen in gebruik genomen. Wij hebben gehoord dat het er heel mooi uitziet. Wij feliciteren jullie van harte met deze mooie nieuwe banen. Zo houden we de voorzieningen voor de sporters in deze regio op peil.